Convocatòria ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

El Director del centre ha signat la convocatòria d’eleccions del consell escolar. El procès s’inicia el proper dia 6 de novembre de 2018.

Formulari per presentar candidatura, fins el 15 de novembre de 2018 . Els candidats podran fer campanya electoral des del mateix dia que presentin la seva candidatura, i el director hi doni el vist-i-plau,  fins el dia 25 de novembre de 2018

• En el tauler, al costat de la finestra de les oficines, els alumnes i els seus pares/tutors poden consultar el llistat ddel cens electoral.

Es poden presentar reclamacions al cens electoral fins el 12 de novembre de 2018.

Les votacions començaran el 27 de novembre de 2018 votarà el professorat ( hores del pati, a la sala de professorat), el 29 de novembre de 2018 votaran els pares/mares/tutors/tutores legals dels alumnes. ( de 15:30 a 19:00 h a la biblioteca ; el 29 de novembre de 2018  l’alumnat (a partir de les 9:15 es passarà una urna per a cada classe).