CONCURS “EL MENJAR NO ES LLENÇA”

Els alumnes de 3r d’ESO, Nadia, Sidi, Buba, Bulay, Amal, Ramatoulaye han guanyat el 2n premi de la tercera edició del concurs “El menjar no es llença” , organitzat per l’Associació Espigoladors.
Aquesta associació és una empresa social que treballa per reduir el malbaratament alimentari recollint l’excedent de fruita i verdura dels pagesos i donant-ne el 90% a entitats socials i destinant l’altre 10% a produir i comercialitzar productes sota la marca “es im-perfect”.
En aquest concurs els alumnes havien d’elaborar un vídeo per explicar una idea per combatre el malbaratament alimentari. Tots els alumnes de 3r d’ESO, dins el projecte del Gran Recapte, van participar realitzant quatre vídeos a partir de quatre idees diferents.
Una d’aquestes propostes, “Les hortes de Salt” ha estat galardonada amb el segon premi, entre 44 idees més enviades per 22 escoles i instituts de tot Catalunya. El dissabte 16 de desembre, un grup d’alumnes representants de 3r d’ESO, va anar a Barcelona a l’entrega de premis. Amb aquest premi l’institut podrà estudiar i dur a terme un projecte per aprofitar aliments del centre, assessorats per tècnics de l’associació.