COMIAT DEL CURS 2021-2022

Avui tot l’alumnat de l’Institut hem anat al teatre de Salt per fer la cloenda d’aquest curs.

L’alumnat de 1r d’ESO dins del projecte Apadrinem una escultura han representat l’obra Un món finit, creada dins l’Optativa de Teatre i el projecte MUSE d’arts escèniques.

Llavors, hem pogut gaudir de l’obra de teatre El rellotge de la dona del temps interpretada per l’alumnat de l’optativa d’Arts Escèniques de 4t i amb l’ajuda d’alguns voluntaris més.

Posteriorment, s’ha fet l’acte de graduació de tot l’alumnat de 4t i de Cicles Formatius.

Ara toca descansar, bon estiu a tots i totes!!