CELEBREM SANT JORDI A L’INSTITUT

El passat 23 d’abril l’institut, amb la col.laboració de l’AMPA, es va afegir a la celebració de la diada de Sant Jordi del poble de Salt amb una parada de venda de roses i llibres al Passeig  Ciutat de Girona. L’alumnat del cicle formatiu de comerç i del PFI de vendes van participar en la decoració de la parada, on també s’hi van vendre llibrets i clauers realitzats pels alumnes de 3r i 4t d’ESO per recaptar diners per la sortida de final d’etapa.

A l’institut es va realitzar l’entrega dels premis literaris i artístics d’enguany i es va aprofitar l’acte per a realitzar un sorteig entre tot l’alumnat del centre d’un roser i d’un còmic.

Les guanyadores i guanyadors del concurs van ser:

Premis literaris Premis artístics
1r ESO Júlia Pelegrí 1r ESO Buba Nimaga
Suport 1r ESO Sara El Arguioui 2n ESO Marina Penadès
2n ESO Afra Santana 3r ESO Daily Carrizo
Suport 2n ESO Fatoumata Sawaneh 4t ESO Sigumaru Makangnera
Aula d’acollida 1r cicle ESO Fatoumata Jawara
3r ESO Nadia El Qasimy
4t ESO Ramata Dampha
Aula d’acollida 2n cicle ESO Mamadou Aly Diao

Els afortunats que van rebre el roser i el còmic van ser: Cristhiabek Zelaya, Ivan Madera.