APP EDUCATION. MOBILITZEM LA TECNOLOGIA.

Aquestes últimes setmanes del 3r trimestre, des de l’assignatura de Tecnologia de 3r d’ESO, hem terminat el projecte de l’APP Education, amb el que alguns alumnes (dos grups) s’han presentat als mSchools Student Awards 2021. Aquest curs no els han agafat per a la fase final, però de totes maneres han fet un bon treball durant tot el curs.

App Education és una proposta didàctica que contempla els blocs definits en el currículum de l’assignatura de Tecnologia de 3r d’ESO, sent l’aportació fonamental la seva estructuració al voltant d’un projecte que actua com a fil conductor de tot el seu desenvolupament, alhora que promou el treball en equip a l’aula i fomenta l’esperit emprenedor entre els alumnes.
En aquest projecte els alumnes s’han de constituir com una empresa tecnològica fictícia que es dedica a elaborar aplicacions per a mòbils. Durant el curs i mitjançant el treball de grup cooperatiu i una sèrie d’aprenentatges significatius hauran de dissenyar i crear una aplicació per a dispositius mòbils, amb l’aplicació creada pel MIT (Massachusetts Institute of Technology) APP Inventor.
Aquesta estructura permet donar coherència a tot el curs seguint les fases del procés tecnològic que, tal com es descriu al currículum, ha de ser un contingut comú a tots els blocs. A més, els estudiants i els docents reben l’orientació d’experts del sector, que participen voluntàriament per millorar els resultats de l’aprenentatge i oferir una visió del sector.