APADRINAMENT DE L’ESCULTURA “EL DALÍ DE L’ESPAI GIRONÈS”. 1r D’ESO

Després de mesos de treball, aquest migdia s’ha celebrat l’apadrinament de l’escultura EL DALÍ DE L’ESPAI GIRONÈS de Willem Joost de Wries per part dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Salvador Sunyer dins el marc del projecte Apadrinem Escultures d’Amics de la UNESCO Girona i amb el suport incondicional de l’Espai gironès i l’Ajuntament de Salt.
S’ha inaugurat una placa identificativa amb les dades de l’escultura i dos codis QR amb informació de l’Espai i de les activitats realitzades pels alumnes del Salvador Sunyer des de diverses disciplines. Després de signar els compromisos, al pati del centre hi ha hagut els parlaments per part de l’IES, els alumnes, la presidenta d’Unescogi, el gerent de l’Espai Gironès i l’alcalde de Salt… i com a sorpresa final una genial activitat de percussió dels alumnes de 2n d’ESO i el lliurament d’un preciós recull de les activitats plàstiques.

Podeu veure els treball de l’alumnat al següent link: