QUI ÉS SALVADOR SUNYER?

L’alumnat de 1r d’ESO va realitzar durant el 2n trimestre un projecte titulat: ‘Qui és Salvador Sunyer?’. El projecte va consistir a conèixer la persona que dona nom al nostre institut.
L’alumnat va buscar informació relacionada amb Salvador Sunyer i va descobrir que fou una persona multifacètica (alcalde, escriptor, professor, entre altres) i molt vinculada amb el municipi. A través d’aquesta informació l’alumnat va realitzar una infografia amb els trets més significatius.
A més, aprofitant la vessant artística de Sunyer, els alumnes van elaborar en petits grups un conjunt de cançons i escultures de fang.  Aquí us deixem un tastet de les diferents obres.