Premi Concurs InTecAA

Fa unes setmanes l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar el projecte “Cruspint-nos l’InTecAA” on van conèixer la història, la composició nutricional i els processos tecnològics que hi ha darrere d’un plat típic català. Després d’un tasteig inicial, cada grup va escollir un plat, en van buscar tota la informació i en va elaborar un vídeo. Les tres peces audiovisuals més completes les hem presentat a la quarta edició del concurs InTecAA (Innovació en Tecnologia Agrària i Alimentària) organitzat per la Universitat de Girona i l’Escola Politècnica Superior. Els tres vídeos enviats han sigut: “Mel i mató”, “All i oli” i “Xuixo”.

I estem d’enhorabona perquè la tarda del 20 de desembre dos dels tres vídeos presentats han resultat guanyadors del concurs. “Mel i mató” i “Xuixo” amb el 1r i 2n premi respectivament.

Aquí podeu veure els 3 vídeos presentats al concurs.

Mel i mató (1r premi). Realitzat per:

Alicia Gardavoir

Maryam Dane

Bilal Jdaoudi

Hector Monroy

Xuixos (2n premi). Realitzat per:

Alba Santana

Liam Lammou

Mohamed El Bouyahiaoui

Zakaria Tribak

Més informació a la revista del centre: La veu del Sunyer