Mor Salvador Sunyer i Aimeric

Volem retre el nostre petit homenatge al Sr Salvador Sunyer i Aimeric en agraïment a totes les estones que els nostres alumnes ha compartit amb ell arribant a establir una comunió total. I és que el Sr Salvador Sunyer es feia escoltar amb la senzillesa  i mestratge de les seves paraules acompanyades d’aquell somriure tan proper als nostres adolescent. També li volem agrair tota la comunitat educativa que sempre tenia un sí per tot el que ens fes falta. De segur que aquest final de curs a la festa de promoció de quart trobarem a faltar els seus mots. Allà on siguis en aquest viatge envia’ns el teu somriure. Moltíssimes gràcies Salvador.

Contents anem-hi, companys,

cada dia a l’Institut

per a omplir els nostres afanys

de saber i de virtut.

Que la vida és un somriure

si tenim el cor obert,

si hem ben après de conviure

plantant flors en un desert.

Quin goig per aquesta terra

si hi visquéssim com germans,

sempre pau, mai més cap guerra,

donant-nos sempre les mans!

Salvador Sunyer i Aimeric

Salt, 5-XI-10