GUANYADORS DEL 3r ENIGMA DE LA BIBLIOTECA

Escoles Tàndem de la Fundació La Pedrera, amb participació de la Fundació la Ciutat Invisible i Temporada Alta, ens han obsequiat amb unes entrades per l’espectacle  FLOW!, MY (HIP HOP) STORY.
Els 10 alumnes guanyadors del 3r enigma de la Biblioteca Sunyer de la temporada d’enguany hem pogut gaudir d’aquest espectacle.
Hem participat activament en el show, ens ho hem passat molt i molt bé i hem descobert que els alumnes del Sunyer també tenim FLOW! Si voleu llegir més informació o veure alguna altra foto podeu anar a l’enllaç blog biblioteca.