GUANYADORS DE LA FASE PROVINCIAL DEL XXXVIII CONCURS ESCOLAR DE L’ONCE. 1r ESO

Els grups de 1r d’ESO de l’Institut Salvador Sunyer estem d’ENHORABONA!

Gràcies al seu treball, s’han proclamat guanyadors de la fase provincial del XXXVIII Concurs Escolar “El camí que ens fa iguals”, organitzat pel Grup social ONCE.

Amb aquest projecte, anomenat “Sumem paraules per la inclusió”, hem tractat els diferents vessants de la inclusió en cercles participatius, on hem tingut l’oportunitat d’expressar-nos i reflexionar en comú.

Després, hem gaudit la projecció del curtmetratge “Butterfly Circus”, que ens ha inspirat per escriure 5 paraules positives per persona. Aquestes són les paraules que hem unit de manera col·laborativa formant la senya d’identitat del nostre institut.

A través d’aquest procés enriquidor, hem transformat les nostres idees i sentiments en un treball de grup que expressa la força d’una escola inclusiva i acollidora, com així ho és Salt, la nostra ciutat. La realització del treball ha sigut un bon exemple de solidaritat i creativitat. Ens ha servit per a apreciar el gran valor del treball creatiu en equip i aprofundir en la necessitat d’entendre que el camí que ens fa igual es recorre junts.

Moltes felicitats!

video: https://drive.google.com/file/d/1BNeYJgONSai4vAb8qVmWIR7flz0dhsRp/view?usp=sharing