BENVINGUDA I DESCOBERTA DE LES AA DE SALT

El passat 2 de novembre els alumnes de 1r cicle de l’aula d’acollida vam anar la Trobada “Benvinguda i Descoberta de les AA de Salt”, a l’auditori de la Coma Cros.
El regidor de l’Ajuntament de Salt i la Inspectora d’Educació ens donaran la benvinguda en nom de tota la comunitat educativa.

En primer lloc els alumnes van fer una cantada de les cançons de la trobada. Els alumnes de primària van cantar: Mira, mireu les flors (Doraemon) i els de secundària: Obre els ulls (Els Catarres).
Després cada centre va fer una presentació de la seva escola o institut.

Vam anar a esmorzar al Parc Monar i i quan vam acabar vam fer una ruta pel centre de Salt amb les explicacions de la Montse Oliveras. Vam visitar el Teatre, la Plaça de les Llúdrigues, el carrer Major, la Plaça dels peixos, la Biblioteca Massagran, el passeig i finalment l’Ajuntament.