ART AL CENTRE CULTURAL DE LA MERCÈ. 4t D’ESO

Avui l’alumnat de l’optativa de 4t d’Arts Escèniques ha anat a veure A pie, una creació multidisciplinar de l’autor José Antonio Portillo al Centre Cultural de la Mercè a Girona.
Música, tecnologia, arts plàstiques i teatre: A pie és una instal·lació que presenta diferents disciplines i que treballa les intel·ligències múltiples. L’ autor ens ha portat a una trobada emocional amb la nostra curiositat, les nostres experiències, el nostre caos interior i exterior que ens acompanya durant totes les etapes de la vida i que han representat en forma d’un gran cervell replet de calaixos. Calaixos que nosaltres mateixos ordenem i que, quan s’obren, són capaços de fer que passi qualsevol cosa.

Hem tingut el privilegi d’ estar amb l’autor que ens ha compartit el seu projecte i creació des de l’inici. L’ alumnat ha pogut interactuar i gaudir d’aquesta experiència tan especial.