El passat 22 de maig, l’INS Ramon Casas i Carbó va acollir l’edició de la Gimcallengua, una gimcana lingüística plena de reptes, rialles i molta diversió!
👧👦 Més de 400 alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO van participar en aquesta jornada que té com a objectiu principal gaudir de la llengua catalana tot passant-ho d’allò més bé. La iniciativa es va dur a terme amb la col·laboració del CRP de Castellar del Vallès.
🎤 L’acte va ser presentat per l’Aina Barrero i l’Ainhoa Roldán, alumnes de 3r d’ESO del nostre centre, que van aprofitar per compartir la seva experiència al conegut concurs televisiu Pica Lletres. Un exemple fantàstic de com la llengua pot ser divertida, participativa i plena d’emocions!
L’Aina Barrero i l’Ainhoa Roldán, alumnes de 3r d’ESO, han estat les encarregades de presentar l’acte i ho han aprofitat per explicar la seva experiència al concurs televisiu de llengua catalana Pica Lletres.









