L’alumnat del Batxillerat artístic participa a la 9a EDICIÓ D’IL·LUSTRADORS 2025

Aquest Sant Jordi 2025, els llibres tornen a ser protagonistes, però al nostre centre, ho fan amb un toc molt especial: la il·lustració jove, fresca i plena de creativitat dels alumnes de batxillerat artístic. La raó és que ja hem arribat a la 9a edició d’Il·lustradors, un projecte que any rere any uneix el món de la literatura infantil amb el talent emergent dels nostres estudiants.

En aquesta ocasió, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic del Ramon Casas han tingut l’oportunitat de posar imatge als contes creats pels nens i nenes de l’escola Can Cladellas de Palau-solità i Plegamans. Una experiència que va molt més enllà d’un treball escolar: és una col·laboració intercentres que fomenta la creativitat, el compromís i l’empatia.

Cada alumne ha rebut un conte escrit per un infant de primària, i a partir d’aquí, ha començat la màgia: personatges que prenen forma, escenaris que cobren vida i històries que s’enriqueixen gràcies a la visió artística dels nostres joves il·lustradors.

El resultat final es presentarà en format de llibre il·lustrat, un regal únic per a cada petit escriptor, i una mostra del poder de la col·laboració entre etapes educatives. Una manera preciosa de celebrar la Diada, compartint cultura, art i passió per les històries.

Des del centre, volem felicitar a tots els participants per la seva dedicació i entusiasme, i agrair especialment la complicitat de l’equip docent de Can Cladellas per fer possible aquest projecte un any més.

Feliç Sant Jordi a tothom… i visca la creativitat!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut