Els alumnes de 2n reben l’escriptor i científic Salvador Macip

El passat 24 d’abril vam rebre la visita de Salvador Macip, coautor d’una de les novel·les que hem llegit a 2n d’ESO a l’institut, El secret de la banya embruixada. Aquest escriptor va col·laborar amb Sebastià Roig, amic seu, per escriure aquest llibre.

Macip va estar explicant anècdotes i històries interessants sobre la seva vida i sobre les seves fonts d’inspiració literària. A més d’escriure, que per a ell és una afició des d’adolescent, es dedica a la investigació sobre el càncer des de fa vint anys.

L’autor va atendre les preguntes dels nostres alumnes i els va esperonar a convertir-se en futurs escriptors.