Els passats dies, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat Artístic de l’Institut Ramon Casas i Carbó es van desplaçar a Barcelona per carregar les piles de creativitat. Aquesta sortida no ha estat només una excursió, sinó el punt de partida per al seu proper gran repte: la XXIII Exposició d’Arts Plàstiques que tindrà lloc a la Torre Folch.
De la realitat més crua a l’escultura immersiva
La jornada va començar al CCCB amb una visita guiada a la 21a edició del World Press Photo. Els alumnes van poder connectar amb les imatges més impactants del fotoperiodisme mundial, en una experiència que molts van descriure com a “emotiva i colpidora”.
Posteriorment, el grup es va submergir en l’univers de Cristina Iglesias a La Pedrera. Amb l’exposició “Passatges”, van descobrir com 40 obres i instal·lacions dialoguen amb l’arquitectura de Gaudí. Va ser un recorregut orgànic per textures i volums que conviden a repensar l’espai i la natura.
Pròxima parada: Torre Folch
Tota aquesta inspiració ja s’està cuinant a les aules. Els alumnes estan treballant en les seves pròpies creacions, que veuran la llum ben aviat a Palau-solità i Plegamans. Estigueu atents, perquè el talent de casa nostra promet sorprendre!










