Elkartasuna-Complicitat-Amistad

Tot l’alumnat de 2n d’ESO participa en un projecte eTwinning amb alumnes de l’Ekintza Ikastola de Donosti.

Des de l’àrea de llengua castellana seguim treballant el projecte “ELKARTASUNA – COMPLICITAT – AMISTAD” que vam començar el curs passat.

El projecte pretén apropar virtualment a joves adolescents de zones geogràfiques diferents per tal de fomentar la comunicació entre ells i el respecte per les seves llengües i realitats particulars.

Els alumnes elaboren material videogràfic per donar a conèixer la seva cultura i geografia; es comunicaran a través de diferents canals com videoconferència, correus electrònics o xats per tal de debatre o posar en comú idees sobre diversos temes pactats entre ells.

La llengua vehicular és la llengua castellana, però el projecte inclou un treball en que els alumnes donin a conèixer als seus respectius col·legues el català i l’euskera. Alguns dels vídeos s’enregistraran en aquestes llengües i seran subtitulats en espanyol.

Finalment, elaboraran una petita guia de comunicació bàsica en castellà/català/euskera,