Presentem la nostra recerca al projecte Multipliers i sortim al diari i (un moment) a la televisió!

L'alumnat de 2n d'ESO després de presentar la seva recerca del projecte Multipliers a la Universitat Autònoma de Barcelona
L’alumnat de 2n d’ESO després de presentar la seva recerca del projecte Multipliers a la Universitat Autònoma de Barcelona

Per tancar el projecte Multipliers hem anat a la Universitat Autònoma de Barcelona. Al costat d’altres instituts hem exposat la recerca que vam fer el primer trimestre sobre la qualitat de l’aire del nostre centre. A més hem projectat l’obra de titelles sobre la mobilitat i la contaminació que hem creat amb les titelles del projecte transversal artístic del segon trimestre. Com que l’acte s’ho mereixia, la premsa n’ha fet un seguiment.

El Diari de Sabadell ha publicat la següent notícia, en la qual parlen dues de les nostres alumnes, la Lucía i l’Iris, de 2n A:

Estudiants de Sabadell i investigadors, braç a braç en la investigació de la contaminació atmosfèrica

I fins i tot Televisió de Catalunya n’ha fet un petit reportatge. Si us hi fixeu ens hi veure un moment!