Millorem l’institut al Dissabte en família

El passat 6 d’abril l’institut es va omplir de vida. El cap de setmana acostuma a estar buit i silenciós, però aquest dissabte ha estat en ple funcionament gràcies a famílies, PAS, professors, alumnes, exalumnes i futurs alumnes. Al llarg de dues hores vam pintar… Llegeix més»

La Jornada esportiva tanca el segon trimestre

La primavera l’horari altera. Després del transversal hem continuat amb les activitats especials celebrant la Jornada esportiva. Com cada any, hem anat a les pistes d’atletisme del Complex Esportiu Sant Oleguer per dur a terme una sèrie d’exercicis físics que normalment no podem fer: curses… Llegeix més»

Un twist a la història d’Oliver Twist

Les bones històries es poden adaptar a tots els formats. N’és un bon exemple Oliver Twist, el clàssic de Charles Dickens, en què s’expliquen les aventures i desventures d’un nen pobre al Londres del primer terç del s. XIX. Ho hem descobert gràcies a… Llegeix més»

Tot a punt pel Dissabte en família

Després de l’arribada de la primavera i el canvi d’hora celebrem la trobada anual de tota la comunitat de l’institut, el Dissabte en família! Obrim les portes per millorar les instal·lacions però sobretot per fer pinya. Cada dia coincidim al Narcisa un grup molt divers… Llegeix més»

That’s a musical o l’èxit d’un projecte transversal

Ja fa cinc anys que el Narcisa funciona. I cinc anys no semblen gaires… però permeten acumular molta feina feta. En tots aquests cursos hem bastit projectes de tota mena. I dels que costen més d’aixecar però que fan més il·lusió són els transversals. Són… Llegeix més»

Al teu costat | Portes Obertes 2024

El dimarts 5 de març, a les 17:00 h, obrim les portes de l’institut. No us volem vendre la moto. Volem tocar de peus a terra i explicar-vos el nostre projecte educatiu i el dia a dia de l’institut. Per estar al vostre costat, al… Llegeix més»

Aviat, les Tertúlies Ex!

Continua l’orientació acadèmica i laboral de l’alumnat de 4t d’ESO. A part de preparar tallers i activitats a tutoria i a l’assignatura de Valors Ètics i Cívics, volem ampliar l’oferta de propostes. Per aquest motiu inaugurem les Tertúlies Ex!, unes trobades amb exalumnes del Narcisa… Llegeix més»

Ruta pel Modernisme català

Barcelona no és només pel turistes. El Modernisme és una de les expressions més genuïnes de l’art català. Cada dia, milers de persones d’arreu del món fan cua per visitar-ne els edificis més emblemàtics s’hi fotografien. Com que l’educació també és conèixer la història del… Llegeix més»

Del ròmànic a l’art modern al MNAC

Les sortides tenen molt més sentit quan matèries d’àmbits diferents uneixen esforços. El dimarts 23 de gener l’alumnat de 2n d’ESO ha anat d’excursió a Barcelona per descobrir el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). El professorat d’Arts & Crafts i del Projecte social… Llegeix més»

Un viatge MACnífic a la prehistòria

El passat dijous 18 de gener vam visitar la seu de Barcelona del Museu d’Arqueologia de Catalunya. De la mà de les mediadores culturals vam fer un recorregut per la vida de les societats paleolítiques i vam entendre, a través d’objectes i reproduccions de… Llegeix més»

Vine a parlar català en família!

Ens impliquem amb la llengua. Una de les propostes de les activitats d’aprenentatge servei de 3r d’ESO d’enguany se centra en la dinamització del català en la comunitat educativa. Un grup d’alumnes organitza un taller de conversa per a famílies. És clar, està obert a… Llegeix més»