Trobada de jurats del Premi Protagonista Jove

El passat 17 d’abril alguns alumnes que participen en el Premi Protagonista Jove van assistir a la trobada de jurats amb els autors i editors finalistes que es va fer a la biblioteca Jaume Fuster.

El Premi Protagonista Jove consisteix en la lectura i comentari de tres novel·les juvenils actuals en català i l’alumnat participant fa de jurat. La trobada, doncs, tenia l’objectiu d’acostar les obres finalistes als joves que hauran d’emetre el veredicte durant el mes de maig.

Les obres finalistes d’aquesta edició de 12 a 14 anys:  Vint-i set dinosaures de Teresa Muñoz, Ghost de Jason Reynolds, Poni de R.J. Palacio. De 15 a 16 anys: Gossos salvatges de Georgina Dalmau, Alma de Timothée de Fombelle, Viaja vers de Chiara Caminati.