Circular famílies setmana 25 febrer a 1 març

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, la setmana vinent comença el trasllat al nou edifici i l’alumnat farà activitats diverses per Barcelona dilluns i dimarts, i les colònies dimecres, dijous i divendres.

Atenció: per no interferir en l’entrada dels alumnes de l’escola Can Fabra hem canviat l’hora de sortida a les colònies. La convocatòria és la següent:

Alumnat de 1r: a les 9.15h al C/Sant Adrià 20, davant de l’escola de Can Fabra.

Alumnat de 2n: a les 9.15h al C/Sant Adrià 28.

Us facilitem la presentació on queda tot explicat i el full que avui hem lliurat als vostres fills.

Recordem que l’alumnat que no va de colònies ha de venir al centre i farà activitats al llarg dels tres dies.

Us demanem que en cas d’haver de comunicar amb nosaltres ho feu a través del correu electrònic atès que tenim un mòbil de contingència aquests dies i no sempre podem atendre les vostres trucades amb immediatesa.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Neus Agut, directora
Institut Martí Pous