Informació llibres 23-24 per a famílies

Benvolgudes famílies,

Aquesta carta és informativa, us anirà bé tant a les noves famílies com a les que ja formeu part del centre.

Primer de tot, aclarir que el llistat oficial de llibres del curs 2023/2024 el trobareu a la pàgina web del centre.   (al botó “LLIBRES” que es troba a la dreta)

Des de l’AFA us facilitem diferents opcions de compra dels llibres.

Us podeu beneficiar de descomptes en la compra de llibres escolars sempre que abans us hàgiu fet socis de l’AFA i presenteu el. Com em puc fer soci o sòcia de l’AFA de l’Institut Martí Dot?

Opcions per a la compra dels llibres amb descomptes:

OPCIÓ 1.

A través de l’empresa Iddink

• per fer COMANDES cal  trucar al telf.  93.238.88.33 o  entrar a www.iddink.cat;
    • per altres consultes:  correu  a info@iddink.cat
    • El codi de comanda del nostre centre és: 390MG2
  • Quan feu la comanda a Iddink ja podeu fer el pagament de la quota de l’AFA. Recordeu que la quota de l’AFA és una per família i en cas de tenir més d’un filll, heu de fer la comanda per telèfon.
  • Estalvi del 60% respecte al PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks)
  • Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar comprar llibres nous, reutilitzables, de lectura, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a domicili a partir de la tercera setmana de juliol.
  • Tingueu en compte que les comandes abans del 21 de juliol s’estalviaran 3€ de despeses de gestió.

OPCIÓ 2.

Podeu comprar els llibres en una d’aquestes dues llibreries de Sant Feliu:

• Llibreria el Bruch (descomptes en llibres i material escolar)

Adreça: Passeig Comte de Vilardaga, 132, 08980 Sant Feliu de Llobregat.

Tel. 936 32 51 53.

• En llibres d’ESO, el 13% de descompte.
  • En llibres de batxillerat i lectura, el 5%.

• Llibreria Gínjol Blau (descomptes en llibres)

Adreça: Carrer Església, 8, 08980 Sant Feliu de Llobregat. Tel.  644 138 590.

Aquesta llibreria ofereix:

• Descompte del 12% en els llibres de text del curs 2023-2024 comprats a la llibreria. Descompte del 15% en cas que la totalitat del grup-classe faci la comanda de llibres amb nosaltres.
  • Descompte del 5% en els llibres de lectura curricular del curs 2023-2024 comprats a la llibreria
  • Període de reserva de text: fins al 10 de juliol de 2023. A través d’un formulari online habilitat per part nostra, amb els llibres que demani el centre educatiu per cada etapa.
  • Període de pagament: en el moment de fer la reserva, pagament del 50% (presencialment o a través de passarel·la online – targeta o transferència)
  • Recollida: primera setmana de setembre, amb la liquidació de l’altre 50%

OPCIÓ 3.

Comprar els llibres en el mercat de segona mà que tindrà lloc a l’institut el dia 26 de juny a les 18.00

Això no vol dir, que només pugueu comprar els llibres en aquests llocs, els podeu comprar on vulgueu.

Estem a la vostra disposició i us animem a formar part de l’AFA.

Salutacions.

AFA MARTÍ DOT

afamartidot@gmail.com    IG: @afa_martidot   Twitter: @Afa_MartiDot   Bloc: https://afamartidot.blogspot.com/

#sommartidot