Xerrada de Jordi Picas, gerent de Mundial Gourmet

El dia 2 de maig, vam tenir el plaer de poder convidar al ponent Jordi Picas, gerent de Mundial Gourmet, que ens va oferir una interessant xerrada Els alumnes destinataris de la mateixa han estat els alumnes de 1r de CFGM de cuina, grups A i B.

Qui som i què fem?

FemCAT és una fundació formada per empresaris, empresàries, directius i directives catalans que volen fer de Catalunya un país més avançat, socialment i econòmica, a través d’iniciatives concretes amb un resultat palpable, i sempre en una perspectiva de llarg termini.

Què és Escola i Empresa?

El programa, elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament, se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la pròpia empresa que els explica la seva vivència. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i dia a dia ajudarà els i les estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a la que és habitual.

En què consisteix?

Diàleg d’una hora entre els i les estudiants i una persona directiva de primer nivell d’una empresa catalana o implantada a Catalunya. Hi pot participar l’alumnat d’Educació Secundària (4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig i Superior), en grups entre 25 i 60. No necessita suport audiovisual. Requereix la participació activa dels assistents i una petita introducció prèvia per part dels o les ensenyants.

a b c