Sortida refugi 307

Els dies 20 i 22 de febrer, l’alumnat de 4rt de l’ESO ha anat a Barcelona a visitar el refugi antiaeri 307, situat al Poble Sec.

A classe havien fet un treball previ sobre els bombardejos que va patir la població durant la Guerra Civil i van poder conèixer què va haver de fer la gent per protegir-se.

A més, vam fer una ruta caminant des de Plaça Catalunya fins a la plaça Sant Felip Neri, on encara es poden veure els impactes de les bombes a les parets. I vam continuar fins al poble Sec aprenent i descobrint la història dels barris del casc vell de Barcelona.

Ha estat una sortida fantàstica i l’alumnat va demostrar un gran interès amb preguntes molt interessants durant tota la xerrada que ens van fer al refugi.