Servei Comunitari a Gats i Gossos de Sant Feliu

El darrer dissabte 13 de gener es va iniciar el servei comunitari a l’associació Gats i Gossos de Sant Feliu. L’alumnat anirà a l’espai de gats a fer tasques de manteniment i socialització dels animals durant tres sessions.

Ja s’han iniciat tots els serveis comunitaris oferts a l’alumnat de 4t d’ESO. Els i les alumnes de 4t d’ESO estan fent el servei comunitari a la Residència Falguera, l’Escola d’Adults Mestre Esteve i diverses escoles de Sant Feliu de Llobregat. Les escoles que participen en el projecte són l’escola Arquitecte Gaudí, Falguera, Nadal, Monmany, Martí i Pol, Salvador Espriu i Pau Vila. A més a més, hi ha alumnes que el fan al mateix institut, com per exemple fent tasques de manteniment.