Reunions amb famílies Cicles Formatius

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 1r curs de Cicles Formatius Institut Martí Dot,

Un cop iniciat el curs acadèmic 2021-2022, de ben segur que voldreu conèixer alguns detalls de la formació que estan rebent els vostres fills i del nostre centre. Per això ens plau anunciar-los la sessió de presentació pels pares, mares i/o tutors.
Per raons de les mesures de seguretat anti COVID19 que tenim al centre, tindrà lloc virtualment. Es farà a través de la plataforma Google Meet.
Al ser una sessió on-line, per raons de confidencialitat de la sessió, l’accés a la sessió serà restringit: Només autoritzarem a assistir-hi a través dels correus e-mail que s’han informat en les inscripcions de matrícula o mitjançant el correu @insmartidot.cat de l’alumne/a.
Us esperem a tots el proper dimarts 05 d’octubre de 2021 a les 18:00
Qui convoca? Qui està convocat? Quan? Com accedeixo a la convocatòria online?
L’EQUIP DIRECTIU Totes les famílies de 1r curs de CICLES FORMATIUS Dimarts, 5 d’octubre a les 18:00  Des del correu electrònic @insmartidot.cat del meu fill/a i mitjançant l’enllaç

meet.google.com/xez-ehxs-fkj

A continuació teniu un tutorial per poder accedir amb l’ordinador o amb el mòbil/tablet

És important que durant la reunió tingueu el micròfon apagat

Moltes gràcies per la vostra atenció i col·laboració.

Salutacions,

Equip directiu INS Martí Dot