Beques escolars 2021-2022

Obert el plaç per sol·licitar prestacions socials econòmiques per a les famílies de Sant Feliu de Llobregat amb fills i filles en educació infantil i escolarització obligatòria a les escoles del municipi o infants que assisteixin als centres d’Educació especial de la comarca. Aquestes prestacions econòmiques tenen com a objectiu garantir l’assistència a les sortides obligatòries programades pel centre escolar i l’adquisició dels llibres, material escolar i altres recursos educatius per al curs 2021-2022. Les sol·licituds es podran presentar entre el 6 i el 30 de setembre de 2021, ambdós inclosos, a través del tràmit en línia que hi ha a la web de l’Ajuntament (enllaç).

En el cas excepcional de no disposar de mitjans electrònics, es podrà demanar cita prèvia per tal de rebre assistència a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, entre el 13 i el 29 de setembre de 2021, al telèfon 936858001, en horari de dilluns a divendres, de 8 a 20h.