Panellets al Martí Dot

Ahir dimarts a la tarda es va poder gaudir d’una activitat amb molt bona acollida per part de l’alumnat.

L’AMPA, conjuntament amb alumnes de 4t d’ESO, van organitzar un taller de panellets gratuït. L’activitat va ser dirigida per un dels professors de pastisseria del centre amb el suport d’alumnat voluntari del CFGM de Forneria i Pastisseria. L’alumnat participant es va poder endur les seves creacions a casa i els alumnes de 4t d’ESO van poder fer producció de panellets per tal de vendre’ls a l’hora del pati com a activitat de finançament pel viatge de final d’etapa a Berlín.