Llibres per al curs 2018-19 ESO/Batxillerat/Cicles formatius

Aquest curs, l’AMPA ha contractat el servei de reciclatge/compra de llibres a l’empresa IDDINK. Com és natural, les famílies sou lliures de comprar els llibres on vulgueu. Per a aquells de vosaltres que decidiu adquirir els llibres a través d’IDDINK us adjuntem aquest document   on trobareu tota la informació necessària. Les llistes definitives de llibres i material les podeu consultar en aquest enllaç:  Llista llibres per cursos 2018-19 INS390, que inclou també els llibres obligatoris dels Cicles Formatius

Abans de comprar els llibres, heu de tenir en compte:

• Pel que fa a les matèries optatives i de modalitat a cursar, no serà fins el setembre que sabreu les que faran els vostres fills. Per tant no podreu comprar els llibres corresponents fins llavors.
  • La diferència entre cada curs “Ordinari” i “Adap” és que el concepte ADAP correspon als grups “D”. Només a 1r curs no ho sabreu fins al setembre, però només afecta a un llibre de Llengua castellana i el llibre de Geografia i Història.
  • Pel que fa a l’anglès té dos nivells, Alt o Mitjà, però només s’ha de comprar un sol joc de llibres (Student book + Workbook) dels dos. A 1r ESO no sabreu el que correspon als vostres fills fins que se’ls faci la prova, al setembre. A la resta de cursos, en principi continuaran el nivell que han tingut fins ara, és a dir nivell alt grups “A” i “B”, i nivell Mitjà grups “C” i “D”.
  • Pel que fa a Música, no s’ha de comprar llibre.
  • Si teniu algun llibre comprat per error, el podeu tornar a través de la web d’Iddink, mentre no us l’hagin lliurat, a través de l’opció modificar comandes de la web Iddink.

Sobretot, és molt important que NO plastifiqueu, nomeneu, etc, cap dels llibre en previsió de possibles canvis al setembre. L’empresa Iddink NO farà cap canvi si no estan en perfecte estat.

L’AMPA ha de recollir els llibres d’ESO ja que IDDINK no fa aquest servei si no son llibres seus. Per aquest motiu es recolliran els llibres els dies i hores aquí especificats.  Aquesta vegada, es farà la recollida i després, amb la valoració que ens faci Iddink, retornarem diners a tothom que els hagi tornat en estat valorable per Iddink.  Els dies de recollida seràn:

– 4 de Juliol 4t d’ESO

– 5 de Juliol 3r d’ESO

– 11 de Juliol 2n d’ESO

– 12 de Juliol 1r d’ESO

L’horari serà tots els dies igual de 17:30 a 19:30 a l’insititut.

Manquen pares voluntaris per fer aquesta tasca, si us plau, envieu un e-mail a l’AMPA ampamartidot@gmail.com amb la vostra disponibilitat en aquest horari (per aprendre la feina s’ha de venir mitja hora abans).

IMPORTANT: Pel retorn de llibres de text, us demanem que seguiu les indicacions de Iddink, es a dir, els llibres no han d’estar subratllats ni escrits. Esborreu tot allò que pugueu ja que si hi-ha mes de 10 pàgines guixades el llibre no valdrà i no podrem retornar diners. Aquests dies fem recollides, la devolució de diners es comunicarà mes endavant, abans del final de Juliol. Els alumnes que tinguin exàmens de recuperació al Setembre, que tornin els llibres que no faran servir, sobre els altres encara no tenim el mitjà per recollir-los.