Fira Àpat

Com és habitual, el nostre centre va assistir a la Fira ÀPAT com a Escola d’Hosteleria referent del Baix Llobregat.

Reconeguda com la fira professional dels aliments produïts a Catalunya, proporciona una plataforma única perquè els productors i elaboradors catalans exhibeixin els seus productes davant un variat públic, que inclou botigues, restaurants, hotels, vinoteques, distribuïdors i consumidors finals.

Dos alumnes del nostre cicle formatiu de Grau Superior de Direcció de cuina, acompanyats pels seus professors, van demostrar la seva habilitat i creativitat a la cuina al presentar una recepta que fusiona sabors tradicionals amb un toc avantguardista. El Gaspatxo de ceba amb sardina i síndria osmotitzada el van provar tots els visitants que es van acostar a l’estand demostratiu on van anar explicant pas per pas la recepta.