Festa Nadal dia 22 desembre

8-10h ESO. CLASSES – HORARI NORMAL

8-10h SALA D’ACTES : ALUMNES DE BATXILLERAT

10h- 10.20h PATI

10h-12.20h Els alumnes es queden al pati i de manera organitzada, començarà la XOCOLATADA.

XOCOLATADA al pati en solidaritat amb La Marató de TV3. “Tots tenim un costat bo, o molt bo”, per recaudar fons per lictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Cada alumne farà un donatiu, que li servirà per aconseguir un tiquet. El tiquet inclourà un got de xocolata i un tros de coca.Alumnes de cicles: col·laboraran amb lelaboració de la xocolata i la coca. Alumnes de la ESO: serviran i donaran els tiquets de l’esmorzar.

12.10h-12.20h FOTOGRAFIA GENERAL DE TOTS ELS ALUMNES i PROFESSORAT DEL CENTRE

12.20h-12.40h PATI

12.40-13.40h CONCURS MANEQUINN CHALLENGE TEMÀTIC PER GRUPS-CLASSE (ESO I BATXILLERAT al GIMNÀS) I XERRADES I CONFERÈNCIES (ALUMNES DE CICLES)