Festa de Nadal

Vídeo de Nadal

Avui dia 22 de desembre els alumnes han fet diferents tallers de manualitats nadalenques, coordinats pel departament de Visual i Plàstica, i tallers d’entreteniment (tangram, escacs, scrabble, tennis, karaoke, photocall, jocs matemàtics, jocs socials, puzzle, futbol sala, etc.). A l’hora del pati els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de francès que viatjaran a Montpellier i els alumnes de 4t que viatgen a Roma han muntat paradetes amb menjar (pizzes, galetes, crispetes, sucs, croissants, crêpes…) i han tingut tant d’èxit que han esgotat totes les existències!!

En relació al concurs de ball nadalenc, hem de felicitar a tots els grups participants i, en especial, al grup Pocket’s, guanyador del concurs, i al grup Papadunski que, tot i no haver guanyat, ha fet vibrar al públic amb el seu ball frenètic. El nivell de les actuacions musicals ha estat molt alt, demostrant cançó rere cancó el gran talent artístic dels nostres alumnes. Per últim, ens queda agrair a tots aquells estudiants voluntaris que han dedicat moltes tardes a l’institut per guarnir-lo d’ornaments nadalencs.

A tots, Bon Nadal!!!