Exposició MAUS, relat d’un supervivent

Durant aquests dies a la biblioteca de l’institut podem gaudir de l’exposició itinerant MAUS, relat d’un supervivent. És una activitat de col·laboració entre la biblioteca pública i la biblioteca escolar en el marc del programa biblioteca escolar “puntedu” proposada pel Departament de Cultura i pel Department d’Ensenyament.

L’exposició tracta sobre el reconegut còmic d’Art Spiegelman, el qual relata l’experiència del seu pare, presoner del camp d’extermini d’Auschwitz. Aquesta exposició ha estat demanada pel departament de ciències socials ja que encaixa amb el currículum de 4t d’ESO i 1r Batxillerat. No obstant això, s’està aprofitant molt també des d’altres matèries i nivells.