Experiència Manel Fernández (DIVERXO)

El passat dijous ens va fer una visita molt especial el nostre antic alumne Manel Fernández que va compartir les seves experiències en el món laboral després d’acabar el CFGM i CFGS en el nostre Institut.

En Manel va poder treballar amb un dels millors xefs de l’actualitat degut a que ha realitzat un període de pràctiques de 4 mesos al restaurant DIVERXO amb el seu xef 3 estrelles Dabiz Muñoz.

Els nostres alumnes van poder conèixer de primera mà com funciona un dels millors restaurants del planeta i que podem trobar entre els fogons dels millors xefs.

Moltes gràcies Manel per compartir la teva experiència i et desitgem molta sort en el teu futur laboral, aquí sempre estarem encantats de rebre’t sempre que vulguis.

Restaurant Diverxo