El Martí Dot obté un premi a la XXIV Exporecerca Jove

Les alumnes de l’Institut Martí Dot, Sara Giménez i Jara Baltasar, han participat en la XXIV edició de l’Exporecerca Jove durant els dies 8-11 de març del 2023, on han tingut l’oportunitat d’exposar els seus treballs de recerca.

Exporecerca Jove és una fira de recerca internacional on joves de secundària i batxillerat exposen i expliquen els seus projectes d’investigació al públic durant els tres dies que dura la fira tenint l’oportunitat de fer divulgació del resultat del seu treball de recerca  en estands personalitzats per ells mateixos.

Aquest any, al Martí Dot estem molt contents ja que l’alumna Sara Giménez, amb el seu treball de recerca “Maurits Cornelius Escher: quan les matemàtiques i la psicologia es transformen en art”, ha guanyat el premi RECAB d’art i ciència d’aquesta XXIV Exporecerca Jove.

Ha estat una experiència molt enriquidora, tant per a les alumnes com per als seus professors/es que en tot moment les han acompanyat.

Enhorabona a totes dues!