Dia Mundial de la No-Violència

El 30 de gener, els centres escolars de Sant Feliu van celebrar el dia mundial de la no-violència. Enguany, alguns alumnes de 1r d’ESO, ajudats d’alguns alumnes de 1r Batxillerat, han presentat a la Sala Ibèria el projecte realitzat a la matèria de Visual i Plàstica “comprem valors”, on els alumnes triaven un valor com ara: la no-discriminació, la igualtat, la pau, l’esperança…i li donaven forma i volum mitjançant unes capses de cartró.

Per finalitzar, tot l’alumnat del Martí Dot juntament amb les professores de visual i plàstica, Fanny Grau i Teresa López, va realitzar una performance per conscienciar el públic de la necessitat de treure les etiquetes i no prejutjar ningú!!

No us perdeu el vídeo!!