Curs d’introducció al francès (A1)

Benvolgudes famílies,

Per formalitzar la matrícula del que l’Escola Oficial d’Idiomes de Cornellà impartirà a les instal·lacions del nostre institut dilluns de 16.00 a 18.00 entre els mesos de gener i juny de 2017 (el curs començarà el dia 9 de gener), cal apropar-se a l’EOI de Cornellà (c/ Ignasi Iglesias, 7, Cornellà) de dilluns a dimecres entre les 15.00 i les 21.00 hores i fer el pagament de 194,80€, la totalitat del preu de curs, no més tard del dia 21 de desembre.

Què cal portar?

 Fotocòpia del DNI de l’alumne (també es pot fer a la consergeria de l’EOI per 10

cèntims).

 L’import de la matrícula s’ha de pagar en metàl·lic i, si es possible, amb la

quantitat exacta.

Bonificacions a les quals us podeu acollir:

 Bonificació del 50% de l’import per als membres de família nombrosa de categoria general i per als membres de famílies monoparentals.

 Exempció del 100% del pagament de la taxa (caldrà abonar 30 euros per a material):

-membres de família nombrosa de categoria especial

-víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i fills)

-persones amb discapacitat igual o superior al 33%

En cas de tenir dret a alguna de les bonificacions anteriors cal que porteu el carnet o

certificat acreditatiu.

*Si no s’arriba a 10 alumnes matriculats no es pot iniciar el curs. En aquest cas, l’EOI

tornarà immediatament els diners abonats.