Beques Estudis Postobligatoris – Curs 2022-23

S’inicia la convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris, corresponent al curs 2022-2023. El termini per presentar les sol·licituds és del 30 de març al 12 de maig de 2022, ambdós inclosos.

Cal sol·licitar la beca dins d’aquest termini, encara que no sapigueu què estudiareu o en quin centre; al setembre podreu accedir novament al tràmit i modificar les dades introduïdes.

En aquest enllaç del Departament d’Educació trobareu tota la informació.

MOLT IMPORTANT A TENIR EN COMPTE:
1. Les sol·licituds s’han de presentar telemàticament
2. La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol·licitant (NO amb el nom del pare, mare o tutor legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.
3. L’ adreça de correu electrònic de contacte que s’indiqui a la beca ha d’estar activa i ser consultada periòdicament.
4. L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulgui cobrar la beca.
5. COMPROVAR SI EL SISTEMA GENERA UN NÚMERO DE RESGUARD DE LA SOL·LICITUD DE BECA

NORMATIVA:
Resolució de 10 de març de 2022, de la Secretaria d’Estat d’Educació, per la qual es convoquen beques de caràctergeneral per al curs acadèmic 2022-2023, per a estudiants que cursin estudis postobligatoris (BOE núm. 61, de 12.3.2022) Â