Assoliments destacats dels alumnes en els exàmens de francès

En aquests últims mesos, els nostres alumnes han demostrat una dedicació excepcional en l’estudi del francès i els seus esforços han donat fruits excel·lents.

Amb gran satisfacció, anunciem que tots els estudiants que s’han presentat als exàmens DELF (nivells A2 i B1) han aprovat amb notes notables. Aquesta fita remarca l’excel·lència dels seus coneixements en la llengua francesa.

El DELF (Diploma d’Estudis en Llengua Francesa) és un certificat reconegut internacionalment que avalua les competències lingüístiques en francès. Aconseguir aquest diploma implica una preparació rigorosa i dedicació constant. Els alumnes que ho aconsegueixen obren les portes a una àmplia gamma d’oportunitats educatives i professionals tant a nivell nacional com internacional.

A més a més, volem destacar el notablíssim assoliment de la nostra estimada alumna, que ha obtingut una puntuació perfecta de 10/10 a les proves de la PAU (Prova d’Accés a la Universitat) en francès. Aquesta distinció exemplifica l’excel·lència acadèmica i el compromís personal que ha demostrat en els seus estudis de francès.

L’estudi del francès és una aposta valuosa i altament beneficiosa per als alumnes. Aquesta llengua exigent ofereix avantatges significatius en termes d’oportunitats professionals, experiències internacionals i comprensió intercultural. Dominar el francès obre portes a col·laborar amb empreses internacionals, treballar en sectors com el turisme, la traducció o la diplomàcia, i facilita el contacte amb cultures francòfones en tot el món.

Així doncs, felicitem sincerament als nostres alumnes per aquests assoliments i els animem a continuar el seu camí en l’estudi del francès. La seva dedicació i esforç són un exemple inspirador per a tota la comunitat educativa. Amb determinació i perseverança, estem segurs que aconseguiran grans èxits en el seu futur acadèmic i professional.

Félicitations à vous tous et bonne continuation.