4t ESO. Graduació

Divendres 21 de juny va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Després d’un emotiu discurs de la directora i la coordinadora de nivell i ja en possessió de les seves orles de record, van gaudir d’un piscolabis amenitzat amb música.

Va ser una jornada molt emocionant en la qual famílies, alumnes i professorat van compartir l’alegria de veure com s’acaba una etapa i tots inicien amb il·lusió la nova fase postobligatòria, alguns al nostre centre i d’altres prenent nous camins.

Tots han deixat un record indeleble al centre que es resumeix en aquest preciós vídeo fet amb molt de carinyo pel professor José Luis Narros.