Festa de Nadal

Vídeo de Nadal
Avui dia 22 de desembre els alumnes han fet diferents tallers de manualitats nadalenques, coordinats pel departament de Visual i Plàstica, i tallers d’entreteniment (tangram, escacs, scrabble, tennis, karaoke, photocall, jocs matemàtics, jocs socials, puzzle, futbol sala, etc.).… Llegeix més»

Wharhol, l’art mecànic al CaixaForum

El passat dilluns 6 de novembre vam visitar l’exposició Wharhol, l’art mecànic al CaixaForum de Barcelona. L’alumnat de 1rB i 2nD i el professorat acompanyant hem descobert moltes dades interessants sobre la biografia i l’obra de l’Andy Wharhol. Totes aquestes informacions seran ampliades a l’aula… Llegeix més»

Pla pilot d’apadrinament lector

La setmana passada va començar el projecte emmarcat dins de la Biblioteca i del Pla Lector de centre anomenat “apadrinament lector”. Alumnes voluntaris de primer de Batxillerat faran de padrins d’alguns alumnes de primer d’ESO cada dimarts i dijous per tal d’ajudar-los a millorar la… Llegeix més»