Premi al LOGO Amics del Castell

El Grup d’Estudis Cubellens Amics del Castell, amb la finalitat d’escollir un nou logotip, va convocar un concurs adreçat a la participació de l’alumnat dels instituts del municipi.

Des de l’associació, el Narcís i la Teresa i des de l’institut, la Neus, professora de Visual i Plàstica es varen coordinar per traslladar al nostre alumnat les bases de la convocatòria.

Divendres 31 de maig, a les 18h va tenir lloc l’acte de lliurament de diplomes i comunicació a la guanyadora pel disseny del logotip del Grup d’estudis cubellencs Amics del Castell.

Enhorabona a tots i totes les participants i especialment a l’autora del logotip escollit, Berta Xiang Ruiz Cabedo 3rA