Consell de Delegats/des

Reunió Consell Delegats

Primera reunió del curs del nostre Consell de Delegats. Entre altres temes hem fet una valoració sobre l’inici de curs; l’ús dels equipaments digitals; les millores del treball a l’aula i les propostes i suggerències per realitzar activitats, sortides, etc. Tot en un clima de respecte, cohesió i plenament educatiu. Bona tasca, delegats/des!  

Reunió Consell Delegats Llegeix més »

Reunió Consell de Delegats

Avui hem celebrat la reunió de 2n trimestre amb el Consell de Delegats, on cadascuna de les classes estan representades pel seu delegat i delegada. Entre tots hem organitzat la setmana de Carnaval, hem consensuat les consignes i altres propostes. Com sempre, molt agraïts per la implicació i la participació dels representants de cada aula

Reunió Consell de Delegats Llegeix més »

Reunió Consell Delegats

Avui ens hem reunit  el Consell de Delegats amb l’equip directiu per tal de comentar diferents aspectes organitzatius i pedagògics i prendre nota de les propostes fetes des dels diferents grups classe. Ha estat una reunió molt profitosa. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra implicació, ens retrobarem aviat!

Reunió Consell Delegats Llegeix més »

Reunió amb els/les representants dels grups

Aquest matí, a la biblioteca Mercè Vallivana del centre, delegats/des i sots-delegats/des han tingut l’oportunitat de compartir amb la coordinadora pedagògica, la cap d’estudis i la directora diferents propostes, activitats i inquietuds que s’han recollit per valorar. Des de direcció s’ha comunicat la participació dels delegats/des en el 2n Fòrum de la Sostenibilitat, aquest any dedicat

Reunió amb els/les representants dels grups Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut