Booktrailers: LA MÚSICA PERDUDA

L’alumnat de 2nB ha estat treballant durant aquest trimestre el llibre de lectura La música perduda, de Pep Albanell. Com activitat final han creat uns Booktrailers molt il·lustratius del llibre.
Aquí podreu veure una mostra del seu potencial. GAUDIU!!!

Frohe Weihnachten!

Unsere 1. und 2. ESO Deutschschüler schreiben Weihnachtskarten an die Schüler unserer Partnergymnasium in Kleinmachnow (Deutschland). Frohe Weihnachten!
—–
Our German students of 1st and 2nd ESO are writing Christmas cards to the students at our partner high school in Kleinmachnow (Germany). Merry Christmas!!
—–
L’alumnat d’alemany de… Llegeix més»

Gats del carrer Cubelles

El passat dimarts 27 d’Octubre, l’alumnat de l’optativa de 2n de l’ESO “English Magazine” rebia la visita de la Marta i la Susi, dues voluntàries de l’associació sense ànim de lucre ” Gats del Carrrer Cubelles”.
Va ser una entrevista molt bonica on vam aprendre… Llegeix més»