La Taula Periòdica com mai l’has vist

El TecnoLabDay a l’INS Les Vinyes s’uneix als actes de celebració del 150 aniversari de la Taula Periòdica.

L’Assemblea General de les Nacions Unides(ONU) va proclamar 2019 com Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics (IYPT 2019), coincidint amb el 150 aniversari del genial descobriment del químic Dmitri Mendeléiev del sistema periòdic en 1869.

L’alumnat dels diferents nivells del centre va formar una taula periòdica gegant a la pista esportiva del centre. Des de dalt, amb un dron dirigit per l’alumne de 4t Emmanuel Edat es va prendre aquesta fotografia.

Moltes gràcies per la participació de tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *