ESO 4A

Graduació 4t

L’alumnat de 4t va celebrar ahir el dia de la seva graduació. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa. Ara comença un nou cicle ple de reptes. Us trobarem a faltar!  

Graduació 4t Llegeix més »

Visita a Tarragona

El passat divendres alumnes de 4t d’ESO del l’optativa de llatí van visitar les restes romanes de la ciutat de Tarragona; el fòrum, el circ, l’anfiteatre i les seves característiques muralles.

Visita a Tarragona Llegeix més »

Teatre al Círcol Catòlic: Nada

Visita ahir dimecres al Teatre Catòlic a Vilanova per veure l’adaptació teatral de l’obra Nada de Carmen Laforet. Un viatge exterior i interior a la Barcelona de postguerra. Retrat d’una època de misèria social i humana a través de personatges plens de duresa i, alhora, de fragilitat. Una reivindicació de les dones que han marcat

Teatre al Círcol Catòlic: Nada Llegeix més »

A ViP treballem l’aquarel.la!

L’aquarel·la és una tècnica pictòrica a l’aigua que històricament sempre ha estat infravalorada respecte d’altres tècniques. No obstant això, és una de les tècniques més difícils de dominar, ja que els moviments que pot fer la pintura juntament amb l’aigua al paper costen de controlar. Aquí és on aquesta adquireix un paper important en l’educació

A ViP treballem l’aquarel.la! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut