Som als Premis Innovació Docent del Patronat de la Politècnica

El dia 1 de juliol es van reunir més de 50 docents de secundària per compartir i reflexionar sobre la innovació docent a les matèries STEM. En una jornada telemàtica organitzada pel Patronat Politècnica, l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach de la Universitat de Girona i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

Nosaltres hi vam ser també, juntament amb altres 5 centres educatius, presentant els projectes innovadors que s’estan duent a terme als centres.

– Imagina 3dBot de l’Institut Pla de l’Estany
– Projecte Barca de l’Institut Brugulat
– Vies Verdes de l’Institut La Vall del Llémena
– Legomathematics de l’Institut de Caldes de Malavella
– Vacu-net: Sabo-net! de l’Institut Ermessenda de Girona
– Ofegats pels Plàstics de l’Institut La Garrotxa

Felicitem el projecte guanyador d’aquesta edició és “Vacu-net: Sabo-net!” de l’Institut Ermessenda de Girona. El Sr. A. Paulet va remarcar que al jurat li havia sigut molt difícil escollir entre les 17 candidatures, per l’alt nivell dels projectes presentats. Enhorabona al professorat participant del centre. La passió per la innovació ens esperona a seguir aprenent amb altres centres!