Joyeux Noël amb INS Montilivi

Els alumnes de l’optativa de francès de 4t d’ESO van compartir el divendres 13 de desembre unes hores per celebrar el nadal conjuntament amb els alumnes de 4t de l’Institut Montilivi que cursen francès també.

Entre les diverses activitats que van dur a terme, foren jocs de coneixença, activitats orals de grup, van visitar l’institut etc  En definitiva, van passar una bona estona junts amb la seva professora Montse Padrosa i acompanyant la tutora de 4B Glòria Sanz. Agraïm a la professora de francès de l’INS Montilivi, Encarna Sánchez, la seva amable rebuda.