Projecte “Connected by art”

Del 19 al 24 de febrer vam rebre a Sant Gregori els estudiants holandesos de l’institut Scala College amb el qual organitzem l’intercanvi a 2n d’ESO. Amb el projecte Connected by art, els alumnes s’han apropat a l’arquitectura de Gaudí i la pintura de Dalí.

Els alumnes catalans van fer de guies dels seus partners per la ciutat de Girona, i també van presentar-los tradicions catalanes com la sardana i els castellers a través d’uns tallers pràctics a La Pineda.

L’intercanvi ha suposat un enriquiment tant en l’àmbit lingüístic, com en el cultural i personal.  En el següent vídeo hi trobareu un petit resum de les activitats realitzades.